The Sharkasm Empire

The Sharkasm Empire is a wonderful community brought to you by the Sharks of Sharkasm

Top posting users this month

Latest topics

» "It's the door..... To the light" - The Social Thread v 2.0
Tue 28 Nov 2017, 2:59 am by Alpha Delfa

» Where's The Beats!?
Mon 21 Aug 2017, 7:42 pm by Italyins

» Musique Lystoux
Fri 11 Aug 2017, 3:16 pm by TheCryptKeeper

» Le Cinéma
Tue 25 Jul 2017, 12:26 am by Italyins

» The TSEmpire Book Club!
Mon 24 Jul 2017, 8:28 pm by TheCryptKeeper

» The Beautiful Young Pictures thread
Mon 24 Jul 2017, 8:25 pm by TheCryptKeeper

» The Anime Thread
Fri 21 Jul 2017, 3:02 pm by Italyins

» The Collective Dream Journal
Thu 20 Jul 2017, 8:26 pm by Vyzor

» The Internet Video Discussion Thread
Thu 20 Jul 2017, 7:52 pm by Vyzor

» The Official Summer Beats Thread!
Mon 17 Jul 2017, 5:17 pm by lil' poopie boy

Weekend Hangouts with our Schlangs Out

Mon 17 Apr 2017, 12:43 pm by lil' poopie boy

Hi farm,
/
/
/
This is a notice to tell you that rob and I are reaching ST this coming weekend, the 21st, 22nd, 23rd. I expect to be greeted by downie darkos ready to hangout whilst stoking our nice long cats and dogs.
So lets lets drink poison and ingest herbal remedies for our pain, lets camp at shark mountain or in the forest by the cemetery. Lets go to olearys or celebr8 or sunset diner or …


    Smash Talk

    Share
    avatar
    TheCryptKeeper
    Downie Darko

    Posts : 1985
    Reputation : 19
    Join date : 2012-08-21
    Age : 23
    Location : 4 levels up and 1 room to the left

    Re: Smash Talk

    Post by TheCryptKeeper on Thu 15 Nov 2012, 4:07 pm

    yeah man those fucking jabs to downsmashes and shit. wheres he learn it lol.


    _________________
    avatar
    lil' poopie boy
    High Maester of Verra

    Posts : 1418
    Reputation : 18
    Join date : 2012-08-21
    Age : 23
    Location : alone in the snow

    Re: Smash Talk

    Post by lil' poopie boy on Thu 06 Dec 2012, 5:06 pm

    So it`s official, this game has no limits.





    _________________
    avatar
    TheCryptKeeper
    Downie Darko

    Posts : 1985
    Reputation : 19
    Join date : 2012-08-21
    Age : 23
    Location : 4 levels up and 1 room to the left

    Re: Smash Talk

    Post by TheCryptKeeper on Thu 06 Dec 2012, 5:59 pm

    lol I remember that vid good times. thats me vs. unknown.


    _________________
    avatar
    lil' poopie boy
    High Maester of Verra

    Posts : 1418
    Reputation : 18
    Join date : 2012-08-21
    Age : 23
    Location : alone in the snow

    Re: Smash Talk

    Post by lil' poopie boy on Thu 06 Dec 2012, 7:42 pm

    its fucked


    _________________
    avatar
    TheCryptKeeper
    Downie Darko

    Posts : 1985
    Reputation : 19
    Join date : 2012-08-21
    Age : 23
    Location : 4 levels up and 1 room to the left

    Re: Smash Talk

    Post by TheCryptKeeper on Fri 07 Dec 2012, 12:28 pm

    http://www.youtube.com/watch?v=-wE0q5Npa44

    ohmygawd rape. favourite smasher easily lol. great vid makes smash look badass.


    _________________
    avatar
    TheCryptKeeper
    Downie Darko

    Posts : 1985
    Reputation : 19
    Join date : 2012-08-21
    Age : 23
    Location : 4 levels up and 1 room to the left

    Re: Smash Talk

    Post by TheCryptKeeper on Sat 08 Dec 2012, 1:17 pm

    toronto tourny stream right now. I MIGHT bus up there for singles, depends if nick gets back to me, here it is.
    http://www.twitch.tv/VitalityEvents


    _________________
    avatar
    lil' poopie boy
    High Maester of Verra

    Posts : 1418
    Reputation : 18
    Join date : 2012-08-21
    Age : 23
    Location : alone in the snow

    Re: Smash Talk

    Post by lil' poopie boy on Wed 12 Dec 2012, 12:59 am



    KK is a CRINGE commentator!!!


    _________________
    avatar
    TheCryptKeeper
    Downie Darko

    Posts : 1985
    Reputation : 19
    Join date : 2012-08-21
    Age : 23
    Location : 4 levels up and 1 room to the left

    Re: Smash Talk

    Post by TheCryptKeeper on Wed 12 Dec 2012, 9:58 am

    omg he's such a fucknard hahaha. everyone ripping on him in the comments lmao. we hated kk before it was cool.


    _________________
    avatar
    Vyzor
    Journeyman From the Far East

    Posts : 1010
    Reputation : 19
    Join date : 2012-08-21
    Age : 23
    Location : 43°15.5′N 81°08′W

    Re: Smash Talk

    Post by Vyzor on Wed 12 Dec 2012, 3:53 pm

    LOL I fucking laughed hard reading the comments. They HATE him! hooray!


    _________________
    avatar
    Cephalo the Pod
    Charles Babbage

    Posts : 1796
    Reputation : 8
    Join date : 2012-08-22
    Age : 23
    Location : Somewhere in London, jogging.

    That was Hungrybox beside him?!

    Post by Cephalo the Pod on Wed 12 Dec 2012, 10:42 pm

    Sauxuas wrote:

    KK is a CRINGE commentator!!!
    The discussion of metagame is beyond my grasp, so I'm afraid I can't share the same sentiment.
    What, did he do something wrong?


    _________________
    avatar
    TheCryptKeeper
    Downie Darko

    Posts : 1985
    Reputation : 19
    Join date : 2012-08-21
    Age : 23
    Location : 4 levels up and 1 room to the left

    Re: Smash Talk

    Post by TheCryptKeeper on Wed 12 Dec 2012, 10:49 pm

    lol he just sounds really pretentious and unimpressed


    _________________
    avatar
    Cephalo the Pod
    Charles Babbage

    Posts : 1796
    Reputation : 8
    Join date : 2012-08-22
    Age : 23
    Location : Somewhere in London, jogging.

    Our province? Or dem neighbours?

    Post by Cephalo the Pod on Wed 12 Dec 2012, 11:02 pm

    Kason Birdman wrote:lol he just sounds really pretentious and unimpressed
    You guys said he's an, um, provincial-level player, right?


    _________________
    avatar
    TheCryptKeeper
    Downie Darko

    Posts : 1985
    Reputation : 19
    Join date : 2012-08-21
    Age : 23
    Location : 4 levels up and 1 room to the left

    Re: Smash Talk

    Post by TheCryptKeeper on Wed 12 Dec 2012, 11:06 pm

    he's top 10 in the world I would say. from toronto.


    _________________
    avatar
    Cephalo the Pod
    Charles Babbage

    Posts : 1796
    Reputation : 8
    Join date : 2012-08-22
    Age : 23
    Location : Somewhere in London, jogging.

    KarzyKarzy KARZYKARZY.

    Post by Cephalo the Pod on Thu 13 Dec 2012, 4:33 pm

    Kason Birdman wrote:he's top 10 in the world I would say. from toronto.
    Huh. Well if he were just region-level I'd call him out on trying to critique people way out of his league, but if he's top 10.
    Ehh.


    _________________
    avatar
    lil' poopie boy
    High Maester of Verra

    Posts : 1418
    Reputation : 18
    Join date : 2012-08-21
    Age : 23
    Location : alone in the snow

    Re: Smash Talk

    Post by lil' poopie boy on Thu 13 Dec 2012, 4:55 pm

    hes just like bad. Like hbox is trying to just commentate all good and stuff, and kk is bad, "match is starting" just cutting off hbox, disagreeing with EVERYTHING, having to like show his knowledge all the time, and juts like... saying exactly what we can all see... "m2k backairs him.. oh and ledgegrab.." like it AINT MLG NO MORE KK


    _________________
    avatar
    TheCryptKeeper
    Downie Darko

    Posts : 1985
    Reputation : 19
    Join date : 2012-08-21
    Age : 23
    Location : 4 levels up and 1 room to the left

    Re: Smash Talk

    Post by TheCryptKeeper on Thu 13 Dec 2012, 6:29 pm

    lol yeah he's super cringe


    _________________
    avatar
    TheCryptKeeper
    Downie Darko

    Posts : 1985
    Reputation : 19
    Join date : 2012-08-21
    Age : 23
    Location : 4 levels up and 1 room to the left

    Re: Smash Talk

    Post by TheCryptKeeper on Thu 13 Dec 2012, 6:29 pm

    also; lmfao "match is starting" I remember that, what a FUCKING dick


    _________________
    avatar
    lil' poopie boy
    High Maester of Verra

    Posts : 1418
    Reputation : 18
    Join date : 2012-08-21
    Age : 23
    Location : alone in the snow

    Re: Smash Talk

    Post by lil' poopie boy on Fri 14 Dec 2012, 4:09 am



    last kill




    _________________
    avatar
    TheCryptKeeper
    Downie Darko

    Posts : 1985
    Reputation : 19
    Join date : 2012-08-21
    Age : 23
    Location : 4 levels up and 1 room to the left

    Re: Smash Talk

    Post by TheCryptKeeper on Fri 14 Dec 2012, 12:33 pm

    lolomg i remember that, so fucking rape. vyzor you rape


    _________________
    avatar
    TheCryptKeeper
    Downie Darko

    Posts : 1985
    Reputation : 19
    Join date : 2012-08-21
    Age : 23
    Location : 4 levels up and 1 room to the left

    Re: Smash Talk

    Post by TheCryptKeeper on Fri 14 Dec 2012, 1:34 pm

    so nostalg
    http://www.youtube.com/watch?v=3y7qQicJoHE

    I swear we used to be better than we are now lol


    _________________
    avatar
    Vyzor
    Journeyman From the Far East

    Posts : 1010
    Reputation : 19
    Join date : 2012-08-21
    Age : 23
    Location : 43°15.5′N 81°08′W

    Re: Smash Talk

    Post by Vyzor on Sat 15 Dec 2012, 4:19 pm

    haha thanks guys Very Happy Man, we are pretty good at Smash. Like, legit good at it


    _________________
    avatar
    TheCryptKeeper
    Downie Darko

    Posts : 1985
    Reputation : 19
    Join date : 2012-08-21
    Age : 23
    Location : 4 levels up and 1 room to the left

    Re: Smash Talk

    Post by TheCryptKeeper on Sat 15 Dec 2012, 9:21 pm

    I just got third at a st. catherines tourny, so yeah we're pree good lol


    _________________
    avatar
    Vyzor
    Journeyman From the Far East

    Posts : 1010
    Reputation : 19
    Join date : 2012-08-21
    Age : 23
    Location : 43°15.5′N 81°08′W

    Re: Smash Talk

    Post by Vyzor on Mon 14 Jan 2013, 1:45 pm

    So who wants to know how joke Brawl is? Anyone?

    Well just look at the Apex 2013 results

    1. Salem (Zero Suit Samus)
    2. CT.EMP|Mew2King (Meta Knight)
    3. Otori (Meta Knight)
    4. Nairo (Meta Knight, Marth)
    5. Anti (Meta Knight)
    5. MikeNeko (Marth)
    7. Mr-R (Meta Knight)
    7. Dabuz (Olimar)

    See a huge pattern? One that would make a game like Brawl extremely gay and have a boring fighting scene more than it already does?

    Wanna see Melee's result?

    1. Armada (Peach, Young Link)
    2. Dr.PP (Falco, Marth)
    3. CT.EMP|Mew2King (Shiek, Marth, Fox)
    4. Mango (Fox, Falco)
    5. Hungrybox (Jigglypuff, Ness)
    5. Shroomed (Dr. Mario)
    7. KirbyKaze (Shiek)
    7. Hax (Captain Falcon)

    Notice a pattern? No? Because it's good. Because it's diverse. Because it doesn't rely on a cheap character but REAL SKILL. Quick and technical thinking.

    ALSO KIRBYKAZE got 7TH.

    Also, a Doc main got 5th which is amazing


    _________________
    avatar
    TheCryptKeeper
    Downie Darko

    Posts : 1985
    Reputation : 19
    Join date : 2012-08-21
    Age : 23
    Location : 4 levels up and 1 room to the left

    Re: Smash Talk

    Post by TheCryptKeeper on Mon 14 Jan 2013, 2:39 pm

    SHROOMED GOT 5TH HOLY FUCK I DIDNT KNOW. damn son.
    and kk GOD DAMN. lol vyzor we were with unknown during this, then we watched the stream (unknown was banned from apex) and during crew battles (world vs. usa) the WHOLE crowd started chanting "FREE UNKNOWN!" it was fucking awesome lol.

    you shoulda watched the stream man it was amazing, m2k was FUCKING SHIT UP. he shoulda beat pp.


    _________________
    avatar
    TheCryptKeeper
    Downie Darko

    Posts : 1985
    Reputation : 19
    Join date : 2012-08-21
    Age : 23
    Location : 4 levels up and 1 room to the left

    Re: Smash Talk

    Post by TheCryptKeeper on Mon 14 Jan 2013, 2:41 pm

    also notice how almost all top 8 melee players used more than one character, and only one brawl player did laawwl they suck


    _________________

    Sponsored content

    Re: Smash Talk

    Post by Sponsored content


      Current date/time is Thu 14 Dec 2017, 5:49 pm